Lilongwe - Malawi - 2016

Eerste indrukken van Oeganda

Na een lange reis naar Oeganda komen we uiteindelijk toch nog aan (om 6:15 's ochtends). De reis begon met de auto om naar het vliegveld te gaan. Op het vliegveld moesten we nog erg lang wachten, want de vlucht was een uur vertraagd. Toen we met haast in het vliegtuig kwamen verveelden we ons heel erg. We dachten al dat we de vogende vlucht zouden missen, maar de steward zei dat het vogende vliegtuig op ons zou wachten. Eenmaal in Egypte bleek dat ook zo te zijn, met z'n allen renden we naar de andere gate om het vliegtuig te halen. In het vliegtuig waren nog veel plaatsen vrij, dus daar gingen we liggen en hadden we meer ruimte. Op het vliegveld in Entebbe was de chauffeur er nog niet, want hij dacht dat we 2 uur vertraging hadden... In het huis gingen we even kort rondkijken en daarna meteen slapen (tot 10:00). Om 11:30 kregen we een rondleiding door de stad en gingen we boodschappen doen. In de stad is het handigste en meest gebruikte vervoersmiddel een bodaboda, het zijn een soort kleine motoren voor precies 3 personen, daarmee gingen wij ook de stad in. Terug in het huis gingen we gewoon even uitrusten en een spelletje doen. Wat later gingen we nog naar een kleine markt om wat groente te kopen voor het avondeten, dat word waarschijnlijk gewoon rijst met wat groente en kip.

Geschreven door Wouter

Sylvia Maartense

Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn!
Ik ben benieuwd naar jullie komende verhalen.

Groetjes Sylvia M

Tante Lenie

Het avontuur is begonnen! Zijn jullie maar met z, n drieën? Voor die motor! We lezen graag meer. Groetjes,

Marjolein

Klinkt goed en aan vertraging gaan jullie vast wennen. Ik ben benieuwd naar het volgende bericht.
Groeten Marjolein

Delicious T-Bone Steak Tom

Blij om te horen dat alles goed ging.
Even bijkomen en dan morge hard aan het werk ;D

Sylvia Kok

Fijn te horen dat jullie er zijn, veel succes en plezier met elkaar!

Opa en Oma

Goed verhaal Wouter. Hadden jullie alweer tijd voor een spelletje!
Mooi hoor
Groetjes van opa en oma

Annelies

Wat fijn dat jullie veilig geland zijn! Ben benieuwd naar het volgende verhaal!!

Hetty Breukel

Heerlijk dat je goed bent aan gekomen. Nu kan het gaan beginnen.
Hebben julie al een idee wat je kan gaan doen?
gr Hetty, hopenlijk horen we snel weer wat.

(O)ma Etta

Gelukkig dat er spelletjes zijn. Idee Wouter om de volgende keer wat in 't Engels te doen of laat je dat aan Jasper over? Succes!

Irene Rodenburg

Hallo familie Maartense!

Fijn dat jullie aangekomen zijn!
Veel succes en veel plezier daar!

Groetjes van Irene