Lilongwe - Malawi - 2016

We vertrekken bijna....naar Malawi!

We dachten dat je het leuk zou vinden om onze belevenissen van de komende weken te volgen, vandaar dat we ons blog van 2014 nieuw leven hebben ingeblazen. Via deze site ga je links ontvangen naar onze nieuwste verhalen.

Bij ons thuis zijn de laatste voorbereidingen in volle gang, we kunnen bijna niet meer wachten. Vanaf 20 juli vertrekken we voor 4 weken naar Lilongwe - Malawi om daar bij twee mooie projecten, die ondersteund worden door Doingoood, aan de slag te gaan! We krijgen zo nu en dan verzoekjes voor spulletjes die we mee moeten nemen en zelf struinen we de recycle winkels in het Westland af op zoek naar bruikbare materialen en gereedschappen.

Wil je de projecten ondersteunen, dan heel graag! Het is hard nodig.

Voor support aan Samalani school: klik hier
Ben en Wouter gaan hier werken aan het opknappen van de school gebouwtjes, Lisa komt na twee weken voor de finishing touch.
Meer informatie over het project lees je hier.

Voor support aan Children of Blessing: klik hier
Miranda en Jasper zullen hier de mouwen flink opstropen.
Meer informatie over het project lees je hier.

Hou je mailbox in de gaten, we laten snel weer van ons horen!

Claire

Wat leuk dat jullie naar Malawi gaan! Zal weer een bijzondere tijd gaan worden voor jullie!

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen!

Groetjes Claire

Anja Loos

Miranda en familie: ik wens jullie een heel goede tijd in Malawi en hoop dat jullie veel kunnen doen.
Groet, Anja

Anneke DGF

Met veel plezier ga ik jullie volgen! Alle goeds gewenst en geniet!

Femke

Oh zo super cool! Ik ga even kijken of het me lukt om voor 20 juli nog een foto's op te sturen voor de kanjers van Samalani!

Jan van Paassen

Bizonder te lezen dat jullie opnieuw naar Malawi gaan waarvoor veel bewondering.
Wij wensen jullie een goede voorbereiding toe en veel sukses in jullie werkzaamheden

Yvonne kok en Ed Westra

Hopelijk komt het meegenomen gereedschap goed van pas bij jullie klussen. Goede reis en een fijne tijd in Malawi .

Rianne

Heel erg leuk om jullie weer te volgen! Succes met de laatste voorbereidingen en alle goeds in Malawi toegewenst.